تبليغات در تلگرام , تبليغ در تلگرام , خريد ممبر واقعي

تبليغات در تلگرام , تبليغ در تلگرام , خريد ممبر واقعي

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۴ فروردين ۱۳۹۷
آپديت تلگرام

​​​​​​تلگرام در ماه گذشته به ۲۰۰ ميليون كاربر فعال رسيد، دليل اين امر ميتواند علاوه بر  قابليت هاي منحصر به فرد اين پيام رسان ، به روز رساني مداوم و رضايت كاربران اندرويد و آي‌اواس باشد .

تلگرام نسخه ۴٫۸

در تلگرام  ۴٫۸ ويژگي‌هايي مانندجستجوي استيكر، ثبت عكس‌هاي پيوسته و بهينه تر شدن اين نرم افزار براي افزايش طول عمر باتري و… اشاره كرد، در ادامه به توضيح هر بخش و كاربرد آن به صورت اختصاصي مي پردازيم پس با ما همراه باشيد.

جستجوي استيكر:

توسط اين امكان جديد شما ميتونيد از بخش جستجو كه به پنل استيكرها اضافه شده است ، استيكر مورد نظر خود را را بر اساس مفهوم جستجو كنيد همچنين زماني كه از اموجي  ها استفاده مي كنيد استيكر هايي با محتواي ايموجي به شما پيشنهاد مي شود البته پيشنهادات مربوط به بسته‌هاي استيكري كه از قبل داريد، جلوتر نمايش داده مي‌شود از ويژگيي جديد و جالب ديگر آن هم مي توان به ارسال استيكر  بدون سيو كردن آن اشاره كرد پس از اين پس مي توانيد با خيال راحت و بدون سيو كردن ،استيكر هاي جديد رو تست كرده و آنها را براي دوستانتان ارسال كنيد.

 

حتما بخوانيد : ۳ روش برتر تبليغ در تلگرام

 

ثبت عكس‌هاي پيوسته: ( MultiShot)

در نسخه هاي قبلي تلگرام براي گرفتن عكس جديد حتما لازم بود عكس گرفته شده ارسال شود تا شما بتوانيد عكس بعدي را بگيريد در نسه ۴٫۸ يك گزينه با نماد + اضافه شده و اين امكان را به شما مي دهد كه با دوربين داخلي تلگرام عكس هاي پي در پي بگيريد و در نهايت تمام عكس‌ها را يكجا ارسال كنيد.

 

MultiShot

حالت شب خودكار:

در نسخه جديد اين امكان هم اضافه شده است كه مي توانيد بعد از تاريكي هوا يا درشرايط كم‌نور، رابط كاربري را به صورت خودكار به پوسته تاريك تغيير بدهيد تا چشمهايتان خسته نشود.

 

nightmood

ابزارك ورود با تلگرام:

امكان ورود به سايت‌ها و سرويس‌هاي ديگر با استفاده از اكانت تلگرام نيز از ويژگي هاي كاربردي اين نرم افزار محسوب مي شود كه در نسخه ۴٫۸ در دسترس هست.

بهينه شدن مصرف باتري:

در نسخه جديد تلگرام به واسطه بهينه شدن اين نرم افزار باتري كمتري استفاده مي شود و در نتيجه شارژ باتري شما طول عمر بيشتري دارد پس با خيال راحت مي توانيد داخل تلگرام بگرديد و كمتر نگران تمام شدن باتري گوشي خود باشيد.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

تبليغات نوتيفيكيشن به همراه پنل در تلگرام



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۷


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت بهسون





 



[ ساخت وبلاگ ]